شهر مارکت مرجع خرید فالوور ارزان

وبلاگ شهر مارکت

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

انسان در عصری زندگی می‌کند به نام عصر طلایی ارتباطات که در آن همه چیز ممکن است. شما در عصر ارتباطات می‌توانید از این سوی کره زمین به آن سوی کره‌ی زمین در کسری از ثانیه یک پیام ارسال کنید که کسی دیگری در آن واحد آن پیام را دریافت کند.

اگر به درستی بتوانیم از این فرصت طلایی استفاده کنیم می‌توانیم به راحتی هر آنچه را که آرزویش را داشته باشیم به دست آوریم البته در این مسیر تلاش و استراتژی درستی را باید پیاده سازی کنید. شما می‌توانید در چند ثانیه سفارش یک ساندویچ خوشمزه را ثبت کنید، سهام خود را در بورس به چند کلیک بفروشید، تاکسی آنلاین خبر کنید و کارهایی که در گذشته حتی تصور آن هم نمی‌رفت تمامی این کارها فقط با چند کلیک ساده انجام می‌شود بدون آن که شما جای خود تکان بخورید.

یکی از همین فرصت‌ها که چند سالی پا به عرصه گذاشته و گوی سبقت را از دیگر رقیبان خود ربوده است اینستاگرام است. شما می‌توانید یک آرایشگر، حسابدار، برنامه نویس و هر شغلی که می‌خواهید داشته باشید و کارها و خدمات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و مشتریان جدیدتری را جذب کنید و با ارائه خدمات و یا محصولات خود در این فضای مجازی شلوغ کسب درآمد خود را حداقل به سه برابر برسانید.

هر کسی در این فضای فوق‌العاده به سبک و روش خود مشغول به فعالیت است اما یک سری قوانین وجود دارند که پیج‌های موفق که دارای فالوورهای بیشتری هستند درآمد بهتر و بیشتری را کسب می‌کنند که کسب و کارهای کوچک از آن بی‌خبرند که در اینجا با شما عزیزان در میان می‌گذرام.

همانطور که می‌دانید در اینستاگرام به افرادی که در یک پیج اینستاگرام جمع شده و به اصطلاح آن را دنبال می‌کنند فالوور می‌گویند. در این میان نیز فالوورها خود به دو دسته تقسیم می‌شوند فالوور واقعی و فالوور فیک یا غیر واقعی، و همانطور که مشخص است فالوور واقعی افرادی هستند که در پیج شما به فعالیت پرداخته و ممکن است پست‌های شما لایک کرده و برای آن نیز کامنت ثبت کنند و فالوورهای دسته دوم از همچین امکانی برخوردار نیستند به اصطلاح غیرفعال هستند.

سوال اصلی در همین جا پیش می‌آید که پیج‌های بزرگ و یا افراد مشهور با تعداد فالوور بالا تمامی فالوورهای آنان واقعی هستند؟ تمامی فالوورها در آن فعالیت می‌کنند؟ با کمی تحقیق و بررسی پیج‌ها متوجه می‌شوید که جواب این سوال خیر است. اما ترفندی که این افراد به کار می‌برند این است که توازن خاصی در استفاده از فالوورهای واقعی و فالوورهای غیرواقعی ایجاد کرده‌اند که پیج‌شان به صورت طبیعی دیده شود.

منظور از توازن خاص در جمله‌ی بالا چیست؟ منظور از توازن خاص این است که برای مثال کسب و کارهای بزرگتر با تعداد فالوور بالا به صورت دوره‌ای اقدام به خرید فالوور خارجی می‌نمایند و اگر به پیج‌شان سری بزنید با مشاهده فالوورهای آنان می‌توان نتیجه گرفت که حدود سی تا چهل درصد فالوورهای آنان فالوورهای غیرفعال یا به اصطلاح فالوور خارجی است.

اما خرید فالوور خارجی برای پیج‌های معروف چه نتیجه‌ای دارد؟ در جواب این سوال هم باید گفت مدیران این پیج‌ها با هوشمندی کامل و خرید این‌گونه فالوورها اعتبار پیج خود را افزایش می‌دهند تا مخاطبان و کاربران واقعی به محض این که وارد پیج آنان می‌شوند و با مشاهده تعداد فالوورها ترغیب به دنبال کردن آن پیج بکنند و این به تنهایی یک استراتژی خوب و کارآمدی است که برای جذب فالوورهای واقعی می‌کنند و در نتیجه با استفاده از این استراتژی احتمال فروش محصول یا خدمات و یا جذب و دریافت تبلیغ از سوی پیج‌های دیگر با تعداد فالوور کمتر، بیشتر می‌شود.

اما به خاطر داشته باشید که زیاده روی از این استراتژی هیچ سودی برای شما ندارد و بایستی به صورت حساب شده آن را مدیریت نمایید تا متحمل ضرر نشده و بالعکس کسب سود داشته باشید. بنابراین برای خرید فالوور واقعی و خارجی همیشه توازن 30 به 70 را رعایت کنید تا از رقیبانتان عقب نمانید.

و اما حرف آخر این که حتما در تولید محتوا وسواس داشته باشید که بتوانید دیگران را ترغیب به فالوور کردن کنید زیرا تولید محتوا و اهمیت به آن از اساسی ترین مواردی است که اکثر مدیران پیج از آن غافل هستند و دومین مورد تعامل با کاربران است حتما اگر کامنتی از سمت آنان گذاشته می‌شود و یا از شما سوالی می‌پرسند به آنا پاسخ دهید تا با این حرکت خود به آنان نشان دهید که دارای اهمیت هستند و این کار می‌تواند حس خوبی را در افراد ایجاد کرده و پست‌های شما را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و همین کارهای ساده‌ی روزانه باعث افزایش فالوور پیج شما می‌شود.

 

منبع: نی نی سایت

  • یکتا ارجمند
  • ۰
  • ۰

خرید فالوور اینستاگرام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و انتخاب مناسب‌ترین سایت برای خرید فالوور می‌تواند بازده این فرایند را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی را در رابطه با این پروسه به شما عزیزان ارائه دهیم و بهترین سایت‌های خرید فالوور را معرفی نماییم.

image-20200711092016-1.png

خرید فالوور اینستاگرام یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش فالوور در این شبکه‌ی اجتماعی است و استفاده‌ی درست از این ترفند می‌تواند رونق صفحات شخصی و یا تجاری شما را به میزان قابل توجّهی افزایش دهد. در ادامه قصد داریم تا بهترین سایت‌های خرید فالوور را به شما عزیزان معرّفی نماییم و ضمن ارائه‌ی اطّلاعات کاملی در رابطه با ویژگی‌های بارز این سایت‌ها، دلایل اعتماد مشتریان به این مجموعه‌های موفّق را نیز بررسی کنیم.

 

بهترین سایت‌های خرید فالوور اینستاگرام:

سایت خرید فالوور اینستاگرام یکی از بهترین سایت‌های خرید فالوور در ایران است!

سایت خرید فالوور اینستاگرام یکی از قدرتمندترین مجموعه‌ها در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات جانبی در اینستاگرام محسوب می‌شود و جزو بهترین سایت‌های خرید فالوور در این شبکه‌ی اجتماعی می‌باشد. این سایت از رزومه‌ی بسیار درخشانی برخوردار است و موفّق شده است تا با ارائه‌ی خدماتی باکیفیّت به مشتریان رضایت کامل آن‌ها را کسب نماید. این سایت به منظور افزایش رضایت و خشنودی مشتریان تمامی خدمات خود را با نازل‌ترین قیمت ارائه می‌دهد و این ویژگی یکی از دلایل موفّقیت این مجموعه در سطح اینستاگرام محسوب می‌شود و این سایت را به یکی از بهترین سایت‌های خرید فالوور تبدیل کرده است. ارائه‌ی پشتیبانی در تمامی ساعات شبانه روز از دیگر ویژگی‌های مثبت سایت خرید فالوور اینستاگرام می‌باشد و این مورد موجب شده است تا خریداران بتوانند بیشترین بهره را از خدمات ارائه شده ببرند و کسب و کار خود را سریع‌تر گسترش دهند. سایت خرید فالوور اینستاگرام علاوه بر این موارد ویژگی‌های دیگری همچون: ارائه‌ی خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتریان و ضمانت کیفیّت خدمات را نیز دارا می‌باشد و می‌توان به راحتی متوجّه شد که چرا این مجموعه جزو بهترین سایت‌های خرید فالوور محسوب می‌شود و مشتریان تمایل بسیاری را برای ادامه‌ی همکاری با این سایت دارند. چنانچه هنوز از خدمات ارائه شده توسّط این وب سایت استفاده نکرده‌اید، می‌توانید با خرید فالوور اینستاگرام از این سایت از نزدیک متوجّه تفاوت‌های آن با سایر سایت‌ها باشید و به جمع مشتریان این مجموعه بپیوندید.

 

https://www.aparat.com/v/AMbxY

 

 

دیجی فالوور با ارائه‌ی خدمات باکیفیّت به مشتریان به یکی از بهترین سایت‌های خرید فالوور تبدیل شده است

 

دیجی فالوور یکی دیگر از بهترین سایت‌های خرید فالوور اینستاگرام می‌باشد!

دیجی فالوور نامی آشنا در زمینه‌ی خرید فالوور واقعی محسوب می‌شود و تاکنون تمامی مشتریان از خدمات این سایت بسیار راضی بوده‌اند و این مجموعه را جزو بهترین سایت‌های خرید فالوور معرّفی کرده‌اند. دیجی فالوور با ارائه‌ی خدمات ارزان قیمت و سریع به مشتریان موفّق شده است تا شهرت و اعتبار بی‌نظیری را در بستر شبکه‌های اجتماعی کسب نماید و از این نظر کم‌تر سایتی را می‌توان یافت که بتواند با دیجی فالوور رقابت کند. این سایت تمامی خدمات خود را با بهترین کیفیّت به مشتریان خود ارائه می‌دهد و ریزش فالوورها با استفاده از خدمات این سایت بی معنی می‌باشد و این مورد یکی از دلایل اصلی تبدیل شدن این سایت به یکی از بهترین سایت‌های خرید فالوور اینستاگرام می‌باشد. همچنین، ضریب امنیّتی بالای خدمات این وب سایت از دیگر نقاط قوّت آن محسوب می‌شود و قرارگیری این ویژگی در کنار موارد دیگری همچون استفاده از بهترین متخصصین شبکه‌های اجتماعی برای ارائه‌ی خدمات موجب تبدیل شدن این مجموعه به یکی از بهترین سایت‌های خرید فالوور شده است. در کل، شما با انتخاب این سایت به خدمات بسیار متنوّع و باکیفیّتی دسترسی خواهید داشت و شما می‌توانید با پرداخت مبلغ ناچیزی ضمن بهره‌مندی از خدمات مورد نیاز خود، تجربه‌ای دلنشین از یک همکاری موفّق را به یادگار داشته باشید.

 

دیجی ممبر به ارائه‌ی خدمات ارزان قیمت به مشتریان معروف است!

 

دیجی ممبرز جزو بهترین سایت‌های خرید فالوور اینستاگرام می‌باشد!

دیجی ممبر یکی دیگر از سایت‌های موفّقی است که در زمینه‌ی خرید فالوور ارزان ، فروش لایک و فروش بازدید فعّالیت دارد و در طول چندین سال فعّالیت خود در این زمینه توانسته است تا خدمات بسیار مفید و ارزشمندی را به مشتریان خود ارائه دهد و در نظر گرفتن این وب سایت به عنوان یکی از بهترین سایت‌های خرید فالوور به هیچ عنوان بی دلیل نیست. این سایت تمامی خدمات خود را با ضمانت به مشتریان خود عرضه می‌کند و متخصصین این سایت به صورت شبانه روزی مشغول ارائه‌ی خدمات به مشتریان می‌باشند و به جرات می‌توان اعتراف کرد که این مجموعه بهترین خدمات پشتیبانی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و این ویژگی یکی از دلایل اصلی تبدیل شدن این سایت به یکی از بهترین سایت‌های خرید فالوور می‌باشد. لازم به ذکر است که دیجی ممبر تمامی خدمات خود را با نازل‌ترین قیمت به مشتریان ارائه می‌دهد و این ویژگی موجب شده است تا تمامی افرادی که از خدمات این وب سایت استفاده کرده‌اند در مراتب بعدی نیز به این سایت برای دریافت این‌گونه خدمات مراجعه نمایند و این مسئله نشان دهنده‌ی کیفیّت مناسب خدمات ارائه شده به مشتریان توسّط این وب سایت می‌باشد. در کل، چنانچه قصد خرید فالوور، خرید لایک و خرید بازدید در اینستاگرام را دارید ولی توانایی و تخصص انتخاب بهترین سایت برای دریافت خدمات مورد نظر خود را ندارید، می‌توانید با خیالی آسوده دیجی ممبر را انتخاب کنید و از خدمات یکی از بهترین سایت‌های خرید فالوور بهره‌مند شوید.

 

فالوور بند یکی دیگر از بهترین سایت‌های خرید فالوور در اینستاگرام می‌باشد!

 

فالوور بند به دلیل ویژگی‌های بارز خود جزو بهترین سایت‌های خرید فالوور محسوب می‌شود!

فالوور بند یکی دیگر از بهترین سایت‌های خرید فالوور خارجی می‌باشد و این مجموعه با ارائه‌ی خدمات باکیفیّت به مشتریان شهرت و محبوبیّت بسیار بالایی را میان مردم عادّی و حتّی سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرهای اینستاگرام بدست آورده است. این وب سایت خدمات بسیار پربازده و مفیدی را با کم‌ترین قیمت به خریداران ارائه می‌دهد و قرارگیری این ویژگی در کنار پشتیبانی قدرتمند این سایت موجب شده است تا درصد رضایت مشتریان از خدمات فالوور بند به میزان قابل توجّهی افزایش یابد و این مجموعه به یکی از بهترین سایت‌های خرید فالوور اینستاگرام تبدیل شود. فالوورهای این وب سایت همچون سایت‌های قبلی از کم‌ترین نرخ ریزش برخوردار هستند و این ویژگی نشان دهنده‌ی بازده مناسب خدمات این وب سایت می‌باشد و شما با با پرداخت مبلغ ناچیزی می‌توانید از این ویژگی‌ها در راستای تحقق اهداف تجاری و تبلیغاتی خود استفاده نمایید و پلّه‌ها ترقّی و موفّقیت را یک پس از دیگری طی کنید. در کل، فالوور بند ضمن برخورداری از تعهّد کاری بالا، خدمات بسیار گسترده و ارزان قیمتی را به مشتریان ارائه می‌دهد و این ویژگی‌ها موجب تبدیل شدن این مجموعه به یکی از بهترین سایت‌های خرید فالوور در ایران شده است.

امیدواریم از مطالب ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

منبع: همشهری آنلاین

  • یکتا ارجمند
  • ۰
  • ۰

از خرید لایک واقعی و فالوور واقعی در اینستاگرام چه می‌دانید؟
اینستاگرام یک شبکه اجتماعی قدرتمند که امروزه کمتر کسی وجود دارد که یک گوشی هوشمند داشته باشد و از این نرم افزار استفاده نکند. این پلتفرم جذاب آنقدر در زندگی ما نفوذ پیدا کرده که برای خیلی ها تبدیل شده به یک راه و روش کسب درآمد و تبلیغات محصولاتشان. اما برای بازدید بهتر مطالب نیاز به داشتن فالوور های زیاد دارید و برای بالا آمدن مطلب شما در صفحه جستجوی کاربران نیاز به لایک دارید. این امر باعث به وجود آمدن خرید لایک اینستاگرام در این نرم افزار شده است.


لازم است توضیحات بیشتری ارائه بدهیم کسانی که با الگوریتم اینستاگرام آشنایی دارند به خوبی می‌دانند که برای دیده شدن پست ها و بالا آمدن بازدید و نتیجه گرفتن، نیاز به مشارکت وجود دارد که این مشارکت از طریق فالوورهای واقعی و لایک های واقعی به وجود می‌آید. امروزه مثل سالهای ابتدایی تولید این نرم افزار نمی‌توانید صرفا با ایجاد مطالب جذاب بازدید خود را با آن سطحی که می‌خواهید برسانید. البته لازم به ذکر است که که شما می توانید با خرید فالوور واقعی سرعت این روند را بالاتر ببرید.

 

خرید لایک واقعی در اینستاگرام,خرید فالور در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از جذاب ترین نرم افزار های شبکه های اجتماعی


لایک و فالوور بالا به چه دردی میخورد؟
شاید برایتان سوال به وجود بیاید داشتن فالوور و لایک بالا در این نرم افزار به چه دردی می‌خورد. در دنیای امروزی مسئله کسب و کار های دیجیتالی بسیار رونق یافته و از این طریق می‌توانید پول زیادی به جیب بزنید.به عنوان مثال شما اگر یک پیج با چندین کا فالوور داشته باشید می‌توانید به تبلیغ کالای خود یا تبلیغ محصولات دیگران بپردازید و در ازای آن پول دریافت کنید.می‌توانید از طریق بازدید بالا به شهرت برسید و به وجهه اجتماعی یا به اصطلاح اینفلوئنسری برسید.درآمد دنیای دیجیتال مارکتینگ را شوخی نگیرید افرادی زیادی ظرف مدت کوتاهی به درآمدهای نجومی رسیده اند.


حتی به غیر از مسائل مالی،با داشتن افراد زیاد در لیست فالوورهای خود، حرف ها و مطالب شما بیشتر دیده می‌شوند و به اصطلاح اینتراکشن بالایی خواهید داشت.


چگونه به لایک و فالوور بالا دست پیدا کنیم؟
در سالهای ابتدایی عرضه‌ی اینستاگرام به راحتی می‌توانید با تولید محتوای جذاب و داشتن رابطه ها با اکانت های دیگر به فالوورهای بالا برسید اما امروزه با الگوریتم جدید این نرم افزار اگر بخواهید بدون کمک به بازدید بالا برسید باید چند سال را شبانه روز صرف آن کنید.پس راه حال در چیست؟


امروزه افرادی وجود دارند که این کار را به جای شما انجام می‌دهند. در واقع شغل آنها جذب فالوور و بازدید برای شماست. با زبانی ساده تر شما به خرید لایک واقعی و فالوور واقعی نیاز دارید. ظرف مدت بسیار کوتاهی می‌توانید شاهد رشد چشمگیر بازدیدها از پیجتان شوید. با استفاده از این روش پیج شما از وجهه خاصی برخوردار می‌شود و شما می‌توانید کسب و کار را شروع کنید و یا مطالبتان را منتشر کنید.


چرا باید علاوه بر فالوور لایک را نیز خریداری کنیم؟
در راستای خرید مخاطب در اینستاگرام، سوالات بسیار زیادی برای مخاطبان به وجود می‌آید که قصد داریم به آنها پاسخ دهیم.شاید برای یک عده سوال شود خب برای بالا رفتن بازدید به فالوور نیاز داریم پس دیگر خرید لایک واقعی به چه درد ما می‌خورد؟ باید به این نکته توجه کنید که اولا فالوور به تنهایی به بالا آمدن پیج شما کمک نمی‌کند.پیج شما برای دیده شدن نیاز به اشتراکات و فعالیت ها دارد.

 

اگر تعداد لایک های شما کافی نباشد الگوریتم اینستاگرام به صورت خودکار مطالب شما را به سمت پایین میبرد و مخاطبان کمتری آن را خواهند دید.خرید لایک واقعی برای دیده شدن شما در سطح گسترده لازم است.اگر از تعداد لایک و ایمپرشن لازم برخوردار نباشید در صفحه جستجو مطالب شما برای کاربران دیده نمی‌شود.


ثانیا تناسب فالوور و لایک یک امر مهم است.به عنوان مثال اگر یک پیجی با 100 هزار نفر فالوور تنها 100 عدد لایک داشته باشد.علاوه بر اینکه جذب مخاطب نمی‌کند حتی ممکن است مخاطبان فعلی خود را نیز از دست بدهد و اصلا وجهه‌ی خوبی نخواهد داشت.در ضمن در این صورت ممکن است اینستاگرام شما را به عنوان ربات تشخیص دهد و پیج شما را از دسترس خارج کند.پس کاملا متوجه شدید که خرید لایک واقعی به اندازه فالوور مهم است.

تناسب لایک و فالوور در اینستاگرام چگونه است؟
گفتیم که به میزان داشتن فالوور داشتن لایک نیز بسیار مهم است. اما نیت آن نیز مهم است.تقریبا حداقل نسبت بین لایک و فالوور 30 درصد لایک به ازای کل فالوور است یعنی حداقل به میزان یک سوم تعداد فالوور ها باید لایک داشته باشید.به عنوان مثال اگر 30 هزار نفر فالوور دارید باید 10 هزار عدد هم لایک داشته باشید به طور میانگین،تا تناسب رعایت شود و پیج شما در بازدید همگانی قرار بگیرد.پس در میزان خرید لایک واقعی نیز دقت کنید.
 

خرید لایک واقعی در اینستاگرام,خرید فالور در اینستاگرام

رعایت تناسب بین لایک و فالوور موجب بیشتر دیده شدن صفحه شما می‌شود

 

نمایش فیلم در آپارات


اصرار ما روی کلمه "واقعی" چه دلیلی دارد؟
اگر مقاله را به دقت خوانده باشید به جمله های خرید لایک واقعی و فالوور واقعی برخواهید خورد. اصرار ما روی کلمه واقعی از آن جهت است که مثل همیشه دست عده ای سودجو در بازار خرید و فروش مخاطب در این پلتفرم باز است. عده ای با فروختن فالوورهای فیک یا خارجی موجب خراب شدن صفحه شما و به جیب زدن پولتان می‌شوند.


برای همین اگر می‌خواهید صفحه شما در اینستاگرام طبیعی به نظر برسد باید علاوه بر خرید فالوور واقعی ایرانی،خرید لایک واقعی ایرانی را نیز در نظر بگیرید.بله درست متوجه شدید،ایرانی! زمانی که مخاطبان دیگر به صفحه شما سر میزنند، با دیدن فالوورها و لایک های خارجی متوجه خرید شما می‌شوند و درنتیجه باعث سلب وجهه و پایین آمدن اعتبار صفحه شما می‌شود.


نداشتن لایک های ایرانی و واقعی می‌تواند برای شما نتیجه معکوس داشته باشد و موجب ریزش فالوورهای واقعی نیز بشود.پس خرید از یک درگاه مطمئن و جواب پس داده یک اصل بسیار مهم برای سالم ماندن صفحه شماست.

 

منبع : بیتوته

  • یکتا ارجمند